C C C C A+ A A- X

Обяви и конкурси

Организация на работата на Административен съд Плевен в условията на пандемия

24 март 2021

Председателя на Административен съд Плевен издаде Заповед №41/23.03.2021 за изменение и допълнение на правила и мерки за работа в условията на пандемия. Със Заповед №139/12.11.2020 Председателят на Административен съд Плевен измени и допълни правила и мерки за работа в условията на пандемия. Със Заповед №157/21.12.2020 Председателят на Административен съд Плевен продължава действието на всички предходни заповеди, за спазване на противоепидемични мерки и организация на работата в Административен съд по време на пандемия до 31.01.2021 година. Заповед №123/22.10.2020 на Председателят на Административен съд Плевен за спазване на всички противоепидемични мерки съгласно Заповед № РД - 01 - 609 от 21.10.2020 година на министерството на здравеопазването и заповед № РД - 01- 205 от 20.10.2020 година на Регионална здравна инспекция – гр. Плевен. Със Заповед №116/30.09.2020, Председателят на Административен съд Плевен създаде организация за работата на съда до 30.11.2020 година.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация